2013. március 27., szerda

Avangard nap

Kellemesen fagyos napot!

Ma a suli utolsó napján egy rendkivül programot találtak ki bölcs vezetőink. Iskolánk névadóját ünnepeltük. Akiről annyit érdemes tudni, hogy egy hivatásos vadbarom volt, de a kor hülyesége és igénytelenségbe torkolló kétségbeesése miatt mindenki irónak mondta. Bár festett is az a szerencsétlen..
Nos, a feladat egy vers irása volt Kassák, iskolánk névadója stilusában, azaz avangard stilusban.
Az osztály nevében én készitettem el ezt a remekművet.

A ló meghal és a madarak is
(Címnélküli versek)

A bűzben gőzölgó aluljáróból jöttem 18 barátommal szmokingban és sportcipőben
Fél kézzel lapozós mutatványokhoz kaptunk 400 Ft-os McReggelit
Éreztük Hoffman Rózsával együtt nem élhetünk lovakkal madarakkal halottakkal politikusokkal
az érettségi kezdetén voltam
HűHa
Távol voltunk mindentől szaffó néha homlokon csókolt 
TRaLala
Toll és fáklya állt a címerünkben és ó Magyarország te elátkozott föld a LÓ rúgja meg
A háromszázhatos plafonja megint pereg
remegő fejünkre
A tanárok szeméből vörösen kikönyöklött a gyűlölet
Érettségi
"uram-isten"
Gyökkettő az 14 vagy tizenhét vagy már a fenese Tudja
CsicsiJA-babuJA az ég ránk omlik


Hát ez lett a remekmű, aminek alkotása közben rájöttem, hogy a hülyeségekhez is mennyi tehetség kell! Amúgy Carina segítségével rájöttem a szóra, ami vagyok szerintem
POLIHISZTOR
Csak így magyarosan és beképzelten, kissé avangardos hatás alatt összevissza beszélve.

Ma megkaptam Elfo-tól a húsvéti ajándékom. Ő a barátom, akivel már két éve ( najó, lassan két éve ) boldogan, néha meg durcásan együtt vagyunk. Egy fekete szoknyát kaptam, fátyolos, levegőben úszós anyagból. Nagyon imádom.
De! Én elfelejtettem, hogy akartam neki venni egy könyvet és azt mondtam, nem is biztos, hogy kap valamit. Mikor megláttam a könyvet, meg akartam neki venni, erre megsértődött és közölte, hogy elege van belőle. Onnantól még csókot se kaptam..
Aztán mikor haza indult se kaptam búcsúcsókot..
Igen, ez a legnagyobb problémám, mert azt is a szememre vetette, mikor mondtam neki, hogy nem tudom hogy most miért haragszik ( hiszen megvettem a könyvet, itt van a táskámban ), hogy "te szinte sose tudod". Nem tudom ez mit akar jelenteni de fáradt vagyok ahhoz, hogy ezt boncolgassam, ráadásul kezd kialakulni a bűntudatom is.

Carina és a nővére vállalta, hogy segít letenni a táncedzői vizsgámat. Szóval már készítem is az edzéstervüket, hogy másfél-két hónapig másfél órát szadizzam őket. Szuper lesz, legalább formában tartom magam, és ha már nagyobb cicim nem lesz, talán laposabb hasam igen.
Amúgy lassan kb. 10 éve táncolok, akrobatikus rokizok. Imádom, és ha egyszer elkap a lendület, akkor olyan vagyok mint aki speed-es kávét ivott. Mondjuk ma pont nem, szóval le se mentem a nemzetközi edzésre..
LUSTIZOOOK!

Lehet, hogy még eszembe jut valami, de egyenlőre ennyi beszámolni valóm van. 

Csokis, tejszínhabos szép estét! Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése