2013. március 29., péntek

Di essere o non essere

Estét!

Kissé zavaros, és álom szerű ez az este, pedig ma se csináltam sok mindent. Töriztem kicsit, angoloztam is, mivel jövőhéten ilyenkor már azon fogok stresszelni, hogy mi lesz a nyelvvizsgámon.
Igen, még nincs nyelvvizsgám ,pedig folyékonyan és a túléléshez kellőképpen perfect-ül beszélek angolul. Erről tanúskodik az is, hogy a nyáron szeretett hazánkba látogató Jim harmad vagy negyed-unokatestvérem Ausztráliából tökéletesen értette amit beszélek.
De ez mind részletkérdés és formaság szerintem. Nem határozza meg a nyelvtudásunkat egy nyelvvizsga. Jobban beszélek angolul mint Elfo, mégis tavaly ő az emelt érettségivel megszerezte éppen hogy a nyelvvizsgát én pedig éppen hogy nem. Ez szerencse és talán személyiség kérdése is. De tényleg nem sokat számít. Csak annál az átkozott felvételinél.

Ma megint egy kicsit összezördültünk Elfoval.. Az utóbbi napokban ez szinte napirendszerűen történik. A legkisebb dolgon is képesek vagyunk összeveszni és badarságokat egymás fejéhez vágni. De.. Végül is ez minden kapcsolatban így van. Egyszer betelik a pohár amit ki kell üríteni. És annak az ürítésnek a vége vagy szakítás lesz, vagy egy erősebb összetartóbb emberekből álló kapcsolat marad.

Holnap indulok Egerbe, ahogy a nagyszüleimmel készítek riportot a töri tanárom kedvéért, aki remélem, hogy nem csak pluszokkal fogja értékelni a munkám, hanem egy ötössel vagy megkockáztatom egy témazáró ötössel. Az nem jönne rosszul..

Ma a Discovery-n néztem valami árverős műsort, amiben egy hegedűt adtak el. Stradivarius-ként hírdették, de nem az volt. Ez felkeltette az érdeklődésemet és utána Gugliztam a dolgoknak.
Ezt nem tudom leírni tömörítve, ez is elég tömör. De elég jó!

Valami furcsát tartogat még ez az este azt érzem.. De nem tudom, de úgy érzem nem is akarom tudni, hogy micsodát. Fáradt vagyok, és lehet, hogy ez már betegség, de valahogy, olyan elnyűttnek érzem magam. Olyan kimerültnek.
De ez csak egy hullámvölgy, amiből igyekszem a legmeredekebb lejtőn kilábalni.

Kellemes estét és szép álmokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése