2013. március 28., csütörtök

Rompersi-primo giorno

Halihó!

A mai napot át lustálkodtam és pajzánkodtam. De nyilván ez senkit nem mozgat meg túlságosan. De azért elmondanám, hogy nagyon jó volt!

Tegnap megkezdtem a művészsarkom kreálását. A blognak a bolygók állása címet adtam, hiszem a történet/novella/kisregény amit elkezdtem rá feltölteni eléggé az univerzum és a világűr körül forog. Nem azt mondtam, hogy jó a mű, azt se, hogy mindenkinek el kell olvasnia. Csak azt mondtam, hogy az enyém, és szerzői jogaim védik, szóval csak olvasásra való!
Igyekszem a kéziratról készült egyenlőre amatőr fotók mellé ( amíg nem tudok szkennelni ) oda gépelni az oldal tartalmát, hogy olvasható legyen.
Carina és egy másik jó barátnőm, akit szintén a személyi jogok miatt itt csak Picca néven fogok emlegetni, már azt mondták, hogy jó, sőt, Carina végig is olvasta és imádta. Csak mondom, hátha ettől valaki kedvet kap ahhoz, hogy bele kukkantson.

Hódoltam ma az egyik kedvenc hobbimnak, a szexen kívül, ami nem más mint a kockulás. X-box360-on tolom most éppen az Assassin's Creed Brotherhood-ot. Imádom, az a kedvenc részem. Mindet végig játszottam már, de valamiért ez fog meg a legjobban. Olyan mosolyogtató, meleg érzés fog el, ha rá gondolok vagy ha elkezdek játszani.
Nem sokat játszottam, mivel apu ( ahogy szinte mindig ) kb. egy fél órával az után megérkezett, hogy leültem a játék elé. Ilyenkor természetesen azt kell nézni, amit ő mond, DE ha ő játszik például mostanság a Tomb Raider-el, akkor ebéd/vacsora és minden közben azt kell néznie az egész családnak, és Elfo-nak is, ha itt van.

Hihetetlennek hangozhat, de ma egy szüneti naphoz képest nagy volt nálam a forgalom. Elfo, szinte egyértelmű volt, hogy jön, de Tedesco barátom kérése, hogy menjek el vele a Libribe "balhézni" egyáltalán nem volt megszokott.
Sajna, lustaságom miatt vissza kellett utasítanom, aminek a következménye valószínűleg az lesz, hogy mint minden alkalommal mikor neki kéne engem megértenie, megsértődik és engem lát szemétnek. De azt hiszem, ha valaki ennyire nem tudja tolerálni a döntéseimet az sértődjön meg nyugodtan. Fontos nekem és ezt ő nem érzi, vagy nem akarja belátni, Elfo pedig egyenesen utálja a gondolatot. Picca az egyetlen, a ki megérti mit értek az alatt, hogy szeretem.
Nem szerelemből, hanem barátságból. Valamiért fontos nekem, lehet, hogy csak egy fajta visszaigazolás, hogy még mindig nő számba vagyok vehető, de nem így gondolom. Szeretek vele beszélgetni, szeretem a humorát.. Jó vele és kész. De szerinte ez olyan, mintha le buziznám..

Életemben először ma nudlit főztem. Tudom, ezt úgy mondtam, mintha sufle-t sütöttem volna, de nem azért jegyeztem meg, mert nagy dolog, hanem mert ez volt az első alkalom. Egész finom lett, de ha lehetséges, akkor kicsit túl főztem. Olyan cuppogós, összetapadt lett.

Csináltam pár bohóckodós képet a nappaliban, filózok rajtam hogy feltöltöm. Bajom úgy se lehet belőle, mindenki látott már bandzsítani, és egy nyelv nem nagy szám. Az meg, hogy ragyás az arcom, kit érdekel? 18 vagyok, tininek mondható, szóval arra a túl zsíros tini bőröm a "kifogás".

Szombaton haza utazom Egerbe. Annyira szeretem azt a helyet, mintha valóban az otthonom lenne. Pedig pont 15 évvel többet éltem Pesten, mint ott. Nagyiéknál mégis sokkal otthonosabban érzem magamat néha, fene tudja miért. Van egy pozitív varázsa a helynek.
Elfo szerint az ottani plázában lévő CinemaCity-t inkább CinemaVillage-nek kéne hívni, mivel nem a fővéros, szóval falu. Ezért anya szokott rá csúnyán nézni, hiszen ő és a nővére törzsgyökeres egri.

Egy nagy kedvencem lesz a tv-ben hétfőtől, újra, a harmadik évaddal. Szerintem aki ismer, az tudja miről beszélek, aki pedig újként csöppent napló blogomba, az bővebb tájékoztatást fog kapni ( ha nem jönne rá addig ) április 1-én, ami azon a szent ünnepen kívül még az idősebbig unokahúgom születésnapja is lesz. Bár lehet, hogy nem fogok bírni magammal, és már vasárnap blogolok róla.

A képeket lehet, hogy hamarosan küldöm.

Boldog, álmokkal teli éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése