2013. április 11., csütörtök

Dipendono dal proprio figlio

Meleg estét!

A mai nap egy ilyen jó nap. Illetve volt ilyen nap. Olyan vidám volt az egész. Sütött a nap és végre nem fáztam a vékony kabátomban. Nem történt semmi, a fiúk még mindig a kilincsekkel szórakoztak, és minden olyan könnyed volt.
Elolvastam a **** oldalán, hogy ami minden nőnek szexi az:

  • vörös rúzs
  • rakott szoknya
  • derékban meghúzott szoknya
  • magassarkú
és a kedvencem, mostfigyelj!

  • egybe bőr kezeslábas
Szerintem haláli, ha valaki ilyet mer állítani. Most gondoljatok bele! Van egy kb. 80 kilós nő. Elolvassa ezt a cikket és elhiszi. Fogja, bemegy egy üzletbe ( valószínűleg valami szex shop-ba vagy szado-mazó üzletbe, mert normális márkák ilyet nem árulnak ) és vesz egy ilyet. Másnap pedig felveszi és ki megy benne az utcára. Csak képzeljétek el!

Ma elkezdtük gyakorolni a ballagási dalokat. Hát, van ami jó és van ami nagyon jó. Szerintem a ballagás, az ember tudja kezelni, akkor igenis egy bensőséges esemény. Utálom az osztályom nagy részét, mégis, mikor azt éneklem, hogy elválunk valahogy borzongok. Vissza gondolok arra, hogy volt idő, mikor jól elvoltunk. Mikor együtt hülyéskedtünk..
Máté Péter számai amúgy is különösen nagy hatással vannak rám, ez pedig különös képpen. Nem igazán tudom, hogy miért, de kiskorom óta így van ez.
Ott baktat az ember az iskolában, ahova nyolc évig járt, utoljára. Bemegy az első osztálytermébe, az összes terembe aminek már minden milliméterét ismeri.. utoljára. Illetve nem egészen, mert még hátra vannak az érettségik, de na!
Szép dolog, szerintem.

Carinával ma betoltunk egy kis milka csokit. Az újfajtát, a lufisat. Finom volt. Tudjátok miért? Ad 1 mert csoki, 2 mert milka csoki 3 mert jobb mint a boci!
Holnap pedig kapok Elfotól egy egészen nagy táblával! És tudjátok mi lesz vele? MEGESZEM! ( Na meg Carina,  együtt fogjuk harapni! )

Elfo vesz magának egy biciklit. Holnap. Nem mintha baj lenne, de már két hete nem aludt velem. Tudom, függő vagyok, de erre csak azt tudom mondani, hogy nem! Csak itthon olyan rohadt magányosan érzem magamat.. De ez nem egy ennyire nyilvános naplóba való téma.

Most kaptam a hírt ( 20 perccel a bejegyzés kezdete után ) hogy mégse lesz csokim.. Jó mi?

Kellemes és békés álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése