2013. április 6., szombat

Eccitazione I

Zajos estét!

Kimerültem a nagy vizsgázásban az a helyzet. És ami még inkább helyzet, az az, hogy egyre kevésbé vagyok benne biztos, hogy sikerülhet.
Hétfőn szóbeli és hallgatózás, szóval még van egy drukk kör..

Az izgalmak mellett ma nagyon aktív voltam ilyen, semmire nem jó dolgok terén amik egy nő számára hasznosak lehetnek. És ezt találtam. Elég fölösleges, és elég drága is, de ha egyszer megveszem, akkor tuti évekre szóló befektetés lesz. Újabb jelölteket találtam a nyáron megváltoztatandó hajamnak. Szerintem ezek sem olyan rosszak. Persze, kicsit merészebbek a színesek, mint egy sima, természetes hatású, de az nem azt jelenti, hogy nem néz ki nagyon is jól!

Megtaláltam magamnak az íráshoz tökéletes zenét. Imádom! Amint meghallgattam már alá képzeltem dolgokat és egyszerűen megkattanok, hogy nincs füzetem, ahova írhatnék.

Nem tudom, ki az a rengeteg ember, aki olvassa a blogomat ( elviekben napi 20-30 ember ), de szívesen megismernék mindenkit. Néhány emberről, mint Carina és Tedesco tudom, hogy olvassák, de hogy ki a másik kb 28 ember, az tiszta rejtély számomra.
Nem hiszem magamról, hogy ilyen sikeres lenne a blogom, pláne, hogy nem is nagyon tud róla senki. Jó írónak tartom magam, és a stílusom is megkapó.. De na! Hogy találtak rám, miért tetszettem meg nekik.. Annyi kérdés ami érzem, hogy megválaszolatlan marad. Azt sejtettem, hogy az FBI meg fogja figyelni, ahogy minden blogot és egyéb világhálóra került dolgot, de nem gondolom, hogy ennyire lenyűgözöm az ügynököket. Ha mégis, jobb vagyok mint gondoltam.

Na, elteszem magamat holnapra, tegye ezt mindenki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése