2013. április 4., csütörtök

Je suis désolé

Üdv!

Tegnapi elmaradásomnak oka van esküszöm! Több is. Először is be kellett fejeznem az interjúból fabrikált novellámat, persze nem sikerült, kb. tizenöt oldalnál feladtam. Másodszor is Elfo itt aludt, és bár szinte semmi időt nem töltött velem, mert játszott egy játékkal amire már rég óta vágyott nem hagyott írni. És végül de nem utolsó sorban itt volt a húgom osztálytársa, akit itt Besondere néven fogok illetni, több okból is. Egy, nem feltétlenül hetero a srác, kettő német származású, három a stílusa haláli. Szóval ha megtéveszt a név, amit választottam, nem nem béna vagyok, hogy női hangzásút választottam, direkt volt. Lady Gaga fan, és rohadt jó az ízlése. Totál bele habarodtam a srácba!

Ma sikeresen túléltem a második napot is az iskolában. A fiúk éppen azzal ütik az időt, hogy a folyosót két részre osztó vasajtóból kiszedik a kilincset és bezárják az ajtót, ezzel halálba szívatva a gyanútlanul arra sétálókat. Mondhatom remek tréfa, főleg ha előtte a büféből mászott fel az ember a harmadikra..
De Carina, lévén leleményes lány ma már egy kilincsel a zsebében császkált, így mi is kapuőrökké léptünk elő.
Ja és a töri tanár megint nagyon jó kedvében volt..

Rajz órán, Elfo 2×45 percen keresztül rakott ki egy papír bábút, Triss-t a Wicherből. Kicsit szopó szája lett a drágának de alapjáraton cuki tényleg. A körmömet használta papír lyukasztásra, és nem válaszolt semmire annyira bele volt mélyedve a dolgokba. Igazán aranyos volt.

Délután is átjött Besondere, hogy boldogítson minket és csinált néhány remek fotót a laptopommal, amit ha minden jó megy majd mellékelek. Meg asszisztált miközben hátteret válogattam Elfonak. De nem akármilyen hátteret. Erotikus hátteret. Ezzel magamnak egy motivációs falat állítok és ráadás pluszként elérem, hogy állandóan bújós és kívánós legyen. Szerintem jól jártam az ötletemmel!

Amúgy, egy nagy igazság Elforól és a férfiakról általában. Nem szeretnek olyannak, amilyen vagy, hacsak nem egy modell vagy. És nem XXL modell, hanem olyan, akire jó ránézni és a legapróbb négyzetmillimétere sem igazi. Műcici, mű fenék, mű láb, alapozótól sérthetetlen arc, hatalmas pillák ( amik az én szempilla hosszammal rendesen vakságot okoznak ). Picsa ruha, cuki cipő tip-top pulcsi és légy mindig vidám! Nem számít, hogy amúgy boldog  vagy-e csak az a lényeg, hogy bármit érzel, MOSOLYOGJ! Hogy miért? Mert olyankor a legszebb egy nő akin még ruha van.
Hogy miért vagyok hirtelen ilyen elítélő? Felhívtam telefonon, és beszélgetni kezdtem vele. És nem mondta, hogy aludna, nem mondott semmit, csak kétszer azt, hogy " na jóéjt Mucus", de általában ilyenkor még nem szoktuk letenni. Aztán eljutottunk odáig, hogy miért nem nézek ki úgy, ahogy egy olyan nő akiben már semmi eredeti sincs.Semmi! Legalábbis szerintem. "Nagyon szép arca van!" hogy legyek ilyen? Szabassam át a melleim mellett az arcomat is? Mert annyiszor mondta már el, hogy nekem olyan nagy fejem van..
És amúgy is.. Ma még ezt mondja, de holnap már tök mást. Erre meg azt mondta, hogy jó, akkor mostantól csak őt fogja mondani és nézzek így ki. De én egy kicsit sem akarok ilyen.. Erre meg az a válasz, hogy akkor nem leszünk sokáig együtt mert ő nem akarja, hogy trógerül nézzek ki mellette. Mert most jön az életünknek az a szakasza, hogy jól kell kinézni. De könyörgöm! Nem saját erőből kéne jól kinézni? Nem akarok 20év múlva úgy kinézni mint egy kriptaszökevény..
Na, igazából nem érdekes. Mostantól mosolygós leszek, és egy kurva. Nem hülye, mert valahogy le akarok érettségizni meg diplomázni. Tudom, tudom, mint nő túlértékelem magam, hogy ilyenre képes vagyok, de szerencsére azon az egyetemen ahova én készülök nem kell túl sok ész, tanulni se kell nagyon, szóval pont jó egy ilyen kis üngyüm-püntyüm nőcinek, mint én.
Úgy szeretném, ha ilyenkor valaki jól arcon csapná, mikor beér a suliba.. Talán még fizetnék is érte, ha nem derülne ki soha, hogy én akartam így..

Amúgy teljesen kiegyensúlyozott vagyok hála istennek, így két nappal a nyelvvizsgám előtt. Amúgy is kicsattanok az önbizalomtól, de ma pláne önbizalombombának érzem magam. Kicsit ideges, ömlengős lett a mai bejegyzés, de sajnálom..

Estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése