2013. április 5., péntek

Paura

Energia bomba vagyok ma!

Nem elég, hogy a töri tz-m érzésem szerint egészen jól sikerült, de még ráadásul fel is vagyok pörögve. Ma megtartottam a Bevezetés a szadi világába című edzésemet 20 percben Carinánka, nővérének Sorrisonak és egy barátnőjének Nientenek. Kezdem élvezni, és a vicces az, hogy végig bírtam mosolyogni az egészet. Kicsit éhes vagyok ugyan, de az alakomért, aminek ugyebár tökéletesnek kell lennie, mindent meg teszek.

Holnap nyelv vizsgázok, szóval fél tíztől tessék nekem szorítani kb. 3 óráig. Nagyon remélem, hogy sikerülni fog, hiszen ez az egész csak púp a hátamon. Tudok angolul, mindenki megérti és még az angolok se használnak beszédben olyan angolt, amilyet számon kérnek. Felháborító szerintem, hogy ilyesmi lassan kötelezővé válik. Szeretek beszélni, különböző nyelveken, de ez az erőltetése az ember szopatásának.. Hát, nem tudom milyen szadisták találják ki de egyszer én is szívesen összeállítanék egy ilyet.

Tegnap úgy döntöttem, hogy nem fogok bevörösödni. Találtam egy olyan hajat, amitől megnyalja mindenki a tíz ujját, és mikor én megtaláltam, rájöttem, hogy ez az ami nekem kell.
Hát kérem nem tökéletes? Göndören és egyenesen is egyaránt megállja a helyét és ráadásképpen nekem állatira bejön. Persze, tudom, hogy ez azzal fog járni, hogy tényleg mindig normálisan nézzek ki, de azt hiszem így talán egy fokkal könnyebb lesz. Ha meg nem áll jól akkor lenövesztem, vagy befestetem másmilyenre.

Ma egészen jól megtaláltuk a közös hangot Elfoval, bár volt egy olyan beköpése, hogy "kurvát akarok magam alá, de te is jó leszel", amit nem egészen tudok hova tenni, de pasi, szóval nem kezdem el boncolgatni, hogy mi járt a fejében amikor ezt mondta, és még is hogy értette.
Holnap lehet, hogy el megyünk Elfoval és Carinával moziba. Megnézzük, ha megnézzük a Boszorkányvadászok magyar címen futó Hansel und Gretel eredeti című Jancsi és Juliska átdolgozást, melyben Jancsi és Juli nem ártatlan kisgyerekként mutatkoznak a vásznon, hanem felnőtt, meggyötört gyermekkort a hátuk mögött tudó, szexi fiatal felnőttek ként.
Adok neki egy esélyt, bár a mozi mint olyan szerintem megkezdte hanyatlását.

A nyárra is van terv Carinával és Elfoval, mégpedig az, hogy a nyaralónktól nem messze, kiveszünk egy kis házat magunknak, mert a nyaralóba nem vihetünk idegeneket, és ott lazulunk kb. egy hétig. Strand, girosz, minden ami kell. Egy tizenhat személyes ház csak a miénk lesz, de ha nem is el fogunk férni. Ja, de ha nem a miénk lesz az egész, akkor unokahúgommal és a barátjával kell megosztanunk. Remélem nem fogja Carinát kellemetlenül érinteni, de igazából azt remélem a legjobban, hogy nem kell osztoznunk!

Mára ennyi belőlem, jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése