2013. április 9., kedd

Something is missing

!!!

Minden kedves olvasóm legyen olyan nedves és írja meg KOMMENTben, hogy ha lehunyja a szemét és ezt hallgatja, akkor mi az első ami eszéve jut!
Kicsit durr bele vagyok ma tudom, de ez a zene.. sírok, röhögök, tombolok, éneklek alatta, teljesen meg vagyok ihletve az a helyzet. És ami ennél is helyzetebb, az az, hogy nincs füzetem..
Érzem, hogy felhők gyűlnek körülöttem. Körbe vesznek és egyre szorosabb a kör. Három hét. Ennyi van vissza az elmúlt tizenkét évem munkájának végső összeomlásához. Hogy miért? Mert így van. Olyan tárgyakból állok és úgy ahogyan még soha, hogy a pincébe süllyedek szégyenemben.
A hangulat egyre feszültebb. A tanárok is egyre szigorúbban és szőrszál hasogatóak, mi pedig egyre feszültebben és agresszívabban reagálunk rá.

Azt hiszem ma megnézem az Arthur királyt..

Csak lézengek és olyan egyedül érzem magam. Tedesco is ma olyan rideg volt velem mint mikor haragszik. Olyan.. lesajnálón tud rám nézni és elég rosszul esik.

Vidám vagyok!

3 megjegyzés:

  1. Egy végső csatát , ami először vesztésre áll majd fordulat következik be és mégis a védők mégiscsak nyernek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit sok a 'mégis' Carinaa <3

      Törlés
    2. mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis mégis

      Törlés