2013. szeptember 25., szerda

Újra itt

Halihó Süsük! :)

Elég sok minden történt velem mióta nem írtam. Ééés ezt most megpróbálom belesűríteni egy igen hosszú bejegyzésbe, csak nektek!

Kezdjük azzal, hogy fölvettek és immár 3 hete szociológusnak képeznek a Budapesti Corvinus Egyetem neves és sokat megélt professzorai. Nagyon jól érzem magam, azt hiszem megtaláltam a helyemet. De nyilván ez is időleges, mint minden más, szóval igyekszem kiélvezni..
Ami azonban ezzel jár az számomra nem túl boldogító. Eviggel ugyanis alig látjuk egymást.. Én családi dolgok miatt nem is vagyok teljesen önfeledt és ez hatással van a kapcsolatunkra is. Tudom, hogy szeret.. bár lehet hogy már csak szeretném ha szeretne.. Elég mély hullámvölgyben vagyunk de szerintem túl élhetjük.. Ja, bizakodó vagyok!

Anyuék végérvényesen válnak. Ez a nyár másik nagy szenzációja. Eléggé taccsra vágta a családot és most, hogy anya nincs is itthon ez még inkább látszik. Én valószínűnek tartom hogy elcsövezgetek valahol az elkövetkező időkben, hogy ne kelljen itthon lennem.. Egyszerűen nyomasztó arra gondolni, hogy itthon vagyok, nem még itt is lenni..
A húgom totál elúszott, szerintem már egy bentlakásos iskola se mentheti meg illetve hozhatja vissza..

A nyár szenzációs volt!
Ad 1: Voltam néhány volt osztálytársammal Sóstón. Kellemes volt, bár a végére elég durva negatív hullám csapott át a fejem felett, de túléltem!
Ad 2: Carina és Evig is a vendégeim voltak, de a Balaton másik végén, Kenesén. Az is hihetetlen volt. Ezek azok az idők, amiket nagyon szívesen visszahoznék, mert annyira el tudták feledtetni az itthoni dolgokat.. Az az idő amit Eviggel ott töltöttünk még Carina érkezése előtt az szerintem életem legmeghittebb élménye volt. Vettünk egy páros matracot és csak napoztunk, hülyültünk, fröcsköltük egymást.. Egyszerűen jó volt.
Ad 3: Ez nem más mint a gólyatáborom! Onnan ered a Süsü és onnan ered igazából a jókedvem is. Én lettem a szakom szépe és ez eléggé jól esett. Igazából az emberek pozitív reakciója irányomba is nagyon jól esett, hiszen évek óta nem kaptam belőle ilyen tömegesen!

Noss, ízlelgessétek a híreket és asszem mostantól kicsit rendszeresebben jelentkezek! Most pedig nekilátok készülődni a gólyahajóra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése