2014. március 12., szerda

Vanitatum Vanitas

Üdv,

Az utóbbi időben rengeteg minden történt velem. Olyan dolgok, amik kvázi várhatóak voltak. Az első és legfontosabb az, hogy fáradt vagyok. Már a harmadik hete hogy alig alszom. És egészen eddig nagyon pörögtem, de valahogy most elveszett ez a lendület.

ÖCSI
Ennyi elég, ahhoz, hogy néhányan már tudják mi is következik. Az, hogy elmagyarázom mi ez, és azzal, hogy belépek mi az amit vállalok, mi az amiről lemondok.

  1. A társasági életem: Eddig nem nagyon volt, maximum facebookon. Ellenben, ha belépek lesz röpke 150 új ismerősöm akik kb minden időmet lekötik majd. Ez miért rossz mégis? Mert attól tartok így nem lesz időm Carinára és Elfora.
  2. Idő: Eddig rengeteg időm volt. NADE, majd most, semennyi nem lesz, mivel minden erőmet leköti majd az, hogy aktív tag legyek. Ez miért baj? Ugrojunk a 3. pontra.
  3. Tanulás: Mivel elég sok energiámat veszi majd igénybe nem biztos, hogy tudom majd hozni a mostani formámat a tanulásban. Nyilván, a cél, hogy találjam meg az összhangot.
  4. Pénz: WÁÁÁ!! Nagyon sok. Sokkal több mint amit én ne sajnálnék ilyen hülyeségekre költeni mint pl. ivás. Ez talán a legnagyobb vívódás bennem. Nagyon fukar vagyok.. Egy rohadt smucig vagyok na!
Az utóbbi időben nagyon keveset vagyunk együtt Elfoval. Ez rá is nyomja a bélyegét a kapcsolatunkra. Sokkal inkább kezdünk hasonlítani egy házaspárra, akik hosszú évek óta együtt vannak, mint egy diákpárocskára.
A szex? Jah az az utóbbi időben nincs. Volt, de.. azt hiszem nagyon merészek voltunk, így már lassan két hete várok egy vörös virágra. Hű, ez de durva!
Hogy mennyire van jó hatással ránk az, hogy ÖCSIzni akarok? Szerintem semennyire, de mostanában tényleg valahogy úgy érzem, hogy kicsúszok a kezei közül. És én nem akarok. Az egyetem és a baráti kör se köt össze..

Azt hiszem kezdek kifordulni magamból.. Fáradság? Komolyság?.. Remélem csak a sors szeszélye..

Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése