2014. január 21., kedd

Újdonság

Halihó!

Hű, hát jó rég jártam itt, de nem érzek bűntudatot. Nem mintha kéne..
Az utóbbi időben nagyon felbolydult az életem. A szüleim hivatalosan is elváló félben vannak ami nagyon nehéz. Minden felől ez szakad a nyakamba és ezzel kapcsolatban fázisokon estem át az elmúlt kilenc hónapban.

  1. Fájdalom: Nagyon rossz volt így látni őket, hogy folyamatosan egymást ölik, veszekszenek ( nem mintha azt eddig nem tették volna) és igazából mintha direkt semmiben nem értenének egyet. Rosszul esik a dolog, és esténként sokat agyaltam rajtuk. Hogy mi is lesz, hogy is lesz.. Hát nem lettem okosabb sajnos.
  2. Beletörődés: Szomorúan cuccolok ide-oda és igyekszem nem erről beszélni ha kettesben vagyunk, de valahogy ez elkerülhetetlen. Közben ők átestek abba a stádiumba mikor gyakorlatilag levegőnek nézik egymást.
  3. Miért?: Ebben a stádiumban vagyok most. Sajnos azt kell mondanom, hogy már idegesít ez az egész. Hogy nem tudom mit és hogyan lépjek, hogy minden pillanatban képesek lelkiismeret furdalást okozni a legegyszerűbb dolog miatt, úgy, hogy szerintem nem is tudnak róla.
Tudom, hogy lesznek még fázisok, de jelenleg ezekről tudok beszélni. Fura, hogy ez az egész még inkább azt éri el, hogy idő előtt komolyodjak meg.
Mostanában sokat agyalok a múlton. Hiányzik az a valaki aki voltam, gondtalan és mosolygós. Most mindenre olyan komolyan tekintek. Valahogy túl sok kockázatot látok a dolgokban és szerintem így gondolkozni körülbelül 40 év múlva kéne.

Új baráttal gazdagodtam az elmúlt időszakban aminek nagyon örülök. Pamacs valahogy már most sokat jelent nekem. Sokat beszélgetünk és megnyugtató a jelenléte. Pontosan ugyan olyan dilis mint én tudok néha lenni ÉS huncut is, amit nagyon értékelek.

Mintha mostanában Carinával is jobban lennénk. Sokat vagyunk együtt és már 99,99999999999999999999999999999999%ban gondolkodunk dolgokról ugyan úgy. Még bulizni is elmentünk és imádtam. Annyira fel tudok mellette szabadulni és ezt nagyon köszönöm neki. Meg hogy vigyáz a hörcsögömre még mindig és nem küldött el miatta a francba. Hogy meghallgat és nem unja nagyon a hülye dolgaimat. :)

Sajnos a vizsgaidőszaknak köszönhetően nagyon bekockultam. Ez mit jelent? Azt, hogy majdnem kerek két hét alatt végig játszottam az új assassins creedet és két hét Skyrimozás után 34es szintű vagyok. Jójójó befejeztem ígérem!


Remélem megint elkezdek gyakrabban járni ide, hogy irogassak, mert jólesik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése