2013. április 17., szerda

Un moment

Virágos szép tavaszi napot!

Ma csekkoltam a bon prix katalógusában, hogy még lehet-e álmaim ruháját kapni, mert anyu megígérte, hogy megkapom. Hát nem lehet kapni.. Erről kb. ennyit, mert legszívesebben sírnék mint egy gyerek. Ritkán kérek ruhát, de akkor az nagyon tetszik. És általában az a válasz, hogy megkaphatom, csak nem most. Ez a nem most elhúzódott és már soha nem lesz olyan ruhám. És csodálkozok én is meg a világ is, hogy úgy nézek ki mint egy darab szar? 3-4 évente kapok új ruhákat, ha az előzőek már szétmállottak.
Nos, erről tényleg ennyit.

Vettem füzetet, szóval végre megint le tudom majd kötni magamat az iskolában. Örülök, mert van ihlet is és újabban megint magányos vagyok.
Elfo és mindenki egyre nyűgösebb és ami ennél csak rosszabb, hogy én is kezdem elveszíteni a türelmemet és a tanulásba vetett buzgónak is mondható hitemet és energiáimat.
Ezt leszámítva amúgy kellemesen telnek a napjaim. Egyre kevésbé tudom rászánni magamat a tanulásra, pedig most van a nagy hajrá.
Szóval HAJRÁ!

A húgom egyre inkább undorító. Ma is az a füle amit "titokban" ( igazából mindenki tudja ) tágít már hártyásra gennyesedett. Undorító.
Rájöttem az egyik lopási technikájára. A farmerjaimat úgy lopja, hogy az övé alá veszi fel, így senki nem veszi észre, hogy rajta van és a szobájában persze nincsen.
Butuska, nem tudja, hogy ha egyszer elkezdek nyomozni nem állok le?!

A szerenád kezd, így két héttel előtte, végre kirajzolódni, persze az én kezem munkája alatt. Ki másé alatt. Ilyenkor, persze mindenki szerint fantasztikus vagyok meg logisztikusnak kéne lennem, de mikor arról van szó, hogy nekik is csinálni kéne valamit és én csesztetem vele őket akkor én vagyok "Fontos".
Mi lesz velük nélkülem?
Most komolyan? Olyan antiszoc, béna, szerencsétlen társaság lesznek az egyetemen, hogy öröm lesz nézni. Mert kit érdekel ez, kit érdekel az, de aztán anyázás és mutogatás van, ha nincs kész és számon kéri a vezetőség, felettes, főnök, akárki.
MIND MEGSZ**JÁTOK!

Egyenlőre azt hiszem ennyi ömlengés jutott eszembe..


Kellemes estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése