2013. április 2., kedd

Feu vert

Esős napot!

Tegnap nem írtam, hiszen különleges nap volt a tegnapi, azon is túl, hogy a dombóvári nagyimnál jártunk. Hogy miért?
Mert a Trónok harca harmadik évadának premiere tegnap este tizenegykor volt. Olvastam napközben valami blogot, ahol azt írták, hogy több mint 40millió néző volt tegnap a TV előtt és bambulta ennek a zseniális sorozatnak a legújabb évadját.
Hogy miért?
Kérem azért, mert ez a sorozat, főleg akkor ha valaki a könyvet is olvasta/olvassa, egy magával ragadó világba visz el. Olyan helyre, ami nagyon hasonlít egy középkori világhoz, de hamar rájöhetünk, hogy annyi köze van a valósághoz Westerosnak és vidékének mint Középföldének vagy Mordornak. A karakterek zseniálisan kidolgozottak és furfangosak. Nem vetik meg a szexet sem, az italt, a káromkodást és a gyilkolást sem. Mindenféle kapcsolatok és románcok és.. Olvassa el mindenki maga, vagy legalább nézze meg, ha elkezdte érdekelni a dolog.

Olyan finomat fedeztem fel. Danone görög epertorta írű joghurt. Laktóz érzékeny vagyok, de ennek olyan finom az íze, hogy rájöttem, egyáltalán nem érdekel.
Olyan.. krémes és édes az egész. Most is azt szopogatom. Tudom, ez nem valami ínycsiklandó megfogalmazás, de akkor is a kanálról szopogatom gyakorlatilag..

Ma át mentem egy ismerős idős házaspárhoz, hogy a töri házihoz tőlük is anyagot gyűjtsek. Tele van celebekkel a múltjuk! A férfi együtt kosarazott Rajk László fiával meg Hobóval, és Mindszenty-t is ismerte. 1956 október 23-án kérte meg a felesége kezét.. Hát fantasztikus és egyben tragikus életük volt, most pedig boldogan élnek míg meg nem halnak kb.
Szeretnék én is ilyen szép öregkort.

Holnap megint suli. Komolyan, egyre rosszabbul bírom. Nem értem, hogy miért, hiszen már két éve érettségizek, az idei viszont teljesen más. Valahogy, elkezdtem komolyan érezni a tétjét az egésznek. Olyan rossz, aludni se tudok tőle rendesen. Már csak azért is, mert 120ezer egy érettségi újra írása, tehát ha most nem remekelek, akkor soha nem lesz lehetőségem egyetemre menni és diplomát szerezni, tehát normális állást kapni, találni.
Utálom az egészet és kívánom, hogy vége legyen végre. Csak abban tudok bízni, amiben szerintem kb. mindenki más is, hogy idén legalább fele annyian jelentkeznek, mint tavaly, és sokan elriadnak azoktól a szakoktól, amikre én jelentkeztem ( szociológia és komunikáció ). A remény hal meg utoljára.

Kellemes estét minden kedves olvasómnak, és kitartást a holnap első sulinaphoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése